ورزش ایکس بادی برای کسانی که وقت ندارند – اسپرت برند

طبق تحقیقات بعد از آن از انجام همین ورزش هورمونهای احساس خوب در بدن ترشح شده و شما را شادتر و سرحالتر میکند. در صورتی که فرد مشغول انجام کار های ورزشی در ایکس بادی باشد اکثر وقت ها ماهیچه ها او نظیر ماهیچه های تنی (شکمی، سینه و ماهیچه ها پشت)، ماهیچه‌ها بازو و شانه (جلو بازو، پشت بازو، دلتوئید یا والی) و عضله‌ها پا (باسن (سرینی)، چهار سر و همسترینگ) در اثر تحریک فعال می گردند. طبی و درمان: در مطالعات ای ام اس نتایج شگرفی در کاهش دردهای منطقه پشت و کمر، تقویت عضله ها کف لگن، کاهش و جلوگیری از بی اختیاری ادرار، تقویت عضلات تحلیل رفته بعد از آن از جراحات و یا این که عمل های جراح و ریکاوری آنگاه از وضع حمل حاصل شده است. ایکسبادی اهمیت استفاده از این تمرینات میتواند به طور یگانه عضله‌ها Deep seated essential stabilizing (تثبیت کننده) و عضله‌ها پوسچر که از ستون فقرات، لگن، کمربند شانه، زانوها و پاها پشتیبانی مینماید را فعالکند که همین خود یاری زیاد زیادی به بهبود نحوه ایستادن می کند. اگر بخواهیم همین ورزش را کلیدی تمرینهای سنتی مقایسه کنیم، می بایست بگوییم که ایکس بادی میتواند فایدههای یک تمرین شدید را راحتتر و در زمانه مضاعف کمتری به جهت شما به ارمغان بیاورد. به کار گیری از همین شیوه به شتاب در اکنون بسط بوده و از آن به تیتر یک روش تمرینی تمام بدن، که ترکیبی تام از یک تمرین قدرتی و هوازی اثرگذار را آماده می کند، به کار گیری می شود. یک لباس کامل را خیال نمایید که قدرت EMS را به ماهیچه ها اصلیتان به طور همزمان اعمال میکنند؛ در حالی که در زمانی کوتاه، مثلاً 20 دقیقه نرمش میکنید، ایکس بادی سعی شما را تشدید میکند. دربارهی معایب ایکس بادی، میتوان گفت که گروهی از پزشکان نسبت به استعمال از EMS در تمرینات بدنی هشدار دادهاند و ادعا می نمایند که این دستگاهها ممکن است منجر آسیب عضلانی شوند. همانطور که پیشتر گفتیم، در مواقع نادر ممکن میباشد حالتی به نام رابدومیولیز ایجاد شود. این نرمش فقط در تعدادی دقیقه تأثیر خوبتر و متعادلتری خواهد داشت نسبت به موقعیت معمولی که ممکن هست نرمش در باشگاه ورزشی یک سری ساعت طول بکشد. ذخیره های کربوهیدرات به ازدیاد قدرت های فرد و سوختوساز(بدن) یاری فراوانی می کند که عملکرد آن کالری سوزی عالی تر و سرعت روال لاغری خواهد بود .هم چنین پس از جلسه های ایکس بادی ، ماهیچه ها تا ۴۸ ساعت آن‌گاه ریکاوری و بازیابی می گردند که احتیاج به به کار گیری کالری دارند .مربی همینطور به ورزشکاران پیشنهاد می نماید برای اینکه برای ادا تمارین ایکس بادی اقتدار داشته باشند صد رد صد منبعهای کربوهیدرات را از خاطر نبرند به علت اینکه وصول منبعهای کربوهیدرات همچون میوهها و آب میوه پس از ورزش نمودن منتهی به اندوخته سازی دوباره گلیکوژن خواهد شد . به جهت کسانی که هر نوع نگرانی در آیتم دقیقا چه جایی و همینطور راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ایکس بادی قائمشهر ، شما احتمالا می توانید اهمیت ما در ورقه وب تماس بگیرید.

حتما بخوانید:
Makeup Factory China - Does Dimension Matter?