آن گاه به آرامی شنا کنید تا از جریان خارج شوید. در صورتیکه شنا بلد نیستید، تا جاییکه آب به زانوهایتان رسد وارد آب گردید و اذن ندهید فرزندانتان فقط باشند. همینطور دقت داشته باشید که واجب نمی باشد مطلقا به سمت نقطه خاصی از ساحل شنا کنید و صرفا کافی میباشد تا به سمتی بروید که بتوانید از آب خارج شوید. کرال جلو یا این که سینه را آزمون نمایید (همچنین به تیتر خزیدن به رخ آزاد یا این که آمریکایی شناخته می شود). بعضا تحقیقات همینطور نشان می دهد که شناگران فعال در مقایسه دارای غیر شناگران کمتر مبتلا فشار خون می شوند. مطالعات نشان داده که ورزش شنا، فشار موجود بر روی ستون فقرات را از فی مابین می برد و می تواند به کاهش درد در اشخاص دچار به دیسک کمر و دیسک گردن امداد کند. افرادی که مهم کمردرد سروکار دارند در حین انجام عمل از انجام هرگونه فعالیتی که باعث ارتقاء درد میشود می بایست پرهیز کنند. راه حل: اگر تا به درحال حاضر هنگام انجام حرکت شنا احساس گردن درد کرده باشید این احتمال وجود داراست که گردن خویش را در وضعیت خنثی نگه نمی دارید. درصورتیکه کودکی همراه شما بود و در گرداب گرفتار شدید و احساس کردید که توان نگه داشتن او را در همین حالت ندارید، اول کاری که می بایست انجام دهید این است که او را به پشت بر روی آب بخوابانید؛ زیرا درصورتیکه سعی کنید که او را در آغوشتان نگه دارید، پس از گذشت ۲۰ تا ۳۰ ثانیه هر دوی شما خسته میشوید. به محض این‌که احساس کردید جابهجا میشوید، شنا نمودن را آهسته از سر بگیرید اما اجازه بدهید بدن شما به همراه جریان حرکت کند حتی چنانچه به سمت میانه دریا بروید. حتی درصورتیکه شناگر ماهری باشید و فکر میکنید در جریان گردابی گرفتار شدهاید مضاعف اساسی است که مهم سرعت متعادلی به سمت ساحل شنا کنید. همانطور که گفتیم، شنا سوئدی هم محبوب است و هم واقعاً معمولی و جزو مفیدترین تمریناتی میباشد که حیاتی انجام منظم آن میتوانید توان دستهایتان را افزایش بدهید و عضله سازی کنید. در اینجا اکثر به باز‌نگری وب وبسایت حلقه شنا حیوانات.

ایندکسر

coolerbahagholi.com